dilluns, de juny 08, 2009

ahir concert: ac/dc a l'estadi olímpic. quins cracks!!

increïble!! com pot ser?? a la seva edat i aquesta energia!! jo no sóc pas una fan dels ac/dc, tot i que sempre he pensat que són uns cracks, i en altres èpoques els havia escoltat bastant. però de totes maneres, un concert d'aquests tios el recomano a qualsevol... un ambient súper maco entre el públic, tothom estava de bon rotllo; i l'espectacle, bua! increïble! vam estar 3 hores a l'estadi abans que comencessin, mentre tocaven 2 grups teloners, llavors el concert va durar 2 horetes més... doncs bé, se'm va passar el temps volant!! quan me'n vaig adonar ja estavem sortint del recinte per anar a buscar el cotxe, això sí, amb cara d'emocionats i cansadets...












3 comentaris:

annna ha dit...

Molt bé, suposo que emocions d'aquestes valen la pena de veure,almenys els que m'agraden a mi em fan vibrar molt!!!
M'alegro que ho passessiu molt bé!!!

Aqt mati, a l'esmorzar els commets eren tots molt bons!!

fins aviat, wapetona!
Q vagi molt b la Patum!, osti no pensava que treballes sorry! bueno algun foradet de dia ja trobaras per fer algo!!!

Alba ha dit...

Què bé!!! Això et deu fer pujar l'adrenalina durant una bona estona, tot i que tu tampoc ho necessites, eh? Ptons maca!

laura ha dit...

si anna! el concert va ser un 10! i si, per patum currar currar i currar :(
un petó!

albeta... l'energia a l'estadi olímpic increïble, una adrenalina diferent, bua! molt guai! ;) petons