dimarts, de juny 23, 2009

avui, cap al solsonès amb la bunika!

aquest any ancara no havia fet la volta de la llosa del cavall amb la bici de carretera -la bunika-, de fet, enkara no havia fet cap dia una ruta tant llarga, i ja sé q no és pas taaaant llarga, però és q de moment he fet pocs kmtrillos... :s
aquest matí ho he provat, "a veure què tal em trobo" -he pensat; i la veritat és q m'he trobat genial, molt millor del q m'imaginava, m'ha doant molt bon rotllo el paisatge i la temperatura ha estat bastant ideal tota l'estona :D es pot demanar més?? jejejeje!!
avià-solsona-presa de la llosa-la mina-avià, més o menys 85km... ara cap a currar! ;)


4 comentaris:

annna ha dit...

Laura, no pares, quina enveja!!!!
entre una cosa i altra no sé com tens temps de fer-ho tot plegat i amb nivell top ten!
Moltes felicitats per tanta activiadat i molt productiva, ja m'agradaria a mi tenir-le la meitat,

un ptna
annnna

Alba ha dit...

Què béeeeeeeeee!!!!!! Me n'alegro que ja tornis a agafar la bici de carretera! A topeeeeeeee!!!!!

Carol ha dit...

La bunica molt maca i el bidó tb jajaja molt bé nena ja tink ganes de pujar un dia i fer una ruta ben maca...

laura ha dit...

ei anna!! la veritat és que de tmeps no n'hi ha mai prou... quant més en tenim, més en volem... jejejeje!! moltes gràcies wapa! un petó!

albeta... si! jo tb tic contentaaaa!! qualsevol dia d'aq anem a esmorzar un cafè i mil boletes de xoco a sant jaume de frontanyà eh, que ja ens deuen estar esperant! jejeje ;)

caroliiiiiiina :) ja t'agradaria a tu tenir un bidonet com el meu... jajajaja!! ja estas trigant a pujar a fer una sortideta x aki! muaaa!