dijous, de juny 04, 2009

via ferrata de la regina, amb l'anna!

quina paia més ferrenya, aquesta anna! jejeje!! no sabem ben bé què vol dir aquesta paraula... però algú li ho va dir a ella en una ocasió, que era na paia ferrenya, i suposem q ve de ferro, i que es refereix a que és una tia forta i tot terreny :D i és ben veritat!! el cas és què ens hem fet un fart de riure amb aquesta expressió, ha set la frase del dia :)
l'anna m'ha posat les piles entre ahir i avui, estic petada! bffff! és clar que a mi ja m'agrada això, jejeje!
avui per la tarda, passant olímpicament de la previsió meteorològica un atre cop, hem anat a oliana, a fer la ferrata regina. tota sencera. preciosa! ja l'havia fet un cop deu fer un any i mig, però val la pena repetir-la :)
avui no ens ha plogut i hem anat prou bé de temps, en 3h30' ja tornàvem a ser al cotxe, super assedegades i amb les mans ben vermelles (hem anat sense guants :s)
ara ja sóc a casa i me'n vaig a sopar una pizza a la menta, mmmmmm...






2 comentaris:

Alfonso Gaston ha dit...

HOLA NOIA!! VEIG QUE HAS VINGUT A PASSAR CALOR PER AQUESTES TERRES. A VEURE SI PUGES LA BICI EL PROXIM DIA I ENS TREUS A PASSEJAR. SALUT BUJARRILLA...

laura ha dit...

ei alfons!! si tio, la calor, però, és la mateixa q al berguedà eh... jejeje!!
estaria be quedar x fer alguna cosa en bici aviat, no? però es que vosaltres esteu molt forts... i jo, bfff! aq any vaig tard, però farem el que podrem! salut nano!!