dilluns, d’octubre 19, 2009

cap de setmana variat

el cap de setmana em tocava treballar... però vaig demanar festa, perquè sí! jejeje! els fraizer dissabte al vespre tocaven en una trobada de moteros al pont de vilomara. i a més, ja m'agrada fer festa quan em toca treballar de matins :)
el concert va anar molt bé, tot i que feia un fred!!! brrr!!! la fanny i jo estavem glaçadetes glaçadetes....
van tocar pràcticament una horeta, els moteros anaven a la seva bola però crec que els va agradar molt! de fet els van dir que per la propera els tornarien a trucar :) ja ho veurem...



i diumenge quan ens vam llevar, a descarregar l'equip al local d'assaig dels fraizer! i al migdia, amb el gelitu a caminar pels rasos, just arribavem quan tots els pixapins boletaires marxaven, jejeje!! al vespre peliculeta al sofà i ja hem fet el cap de setmana! mireu la foto... el carinyu i el caninyu... jejejeje!!


2 comentaris:

Carol ha dit...

Que guay la foto!!
Així m'agrada demanant festa pq sí!! ja tinc ganes de tornar a veure en german amb la tropa tocant!! Petons cuca!

laura ha dit...

hola carol!! doncs hauries de venir a bcn, toquen a la sala begood el 4 desembre, a veure si t'ho pots muntar! que ens ho passarem súper bé! a més així, tot bevent birra, ens anem hidratant i anem omplint dipòsits de carbohidrats per mataró!! que és al cap de 2 dies, jejejeje!!