dimarts, d’octubre 27, 2009

un altre cop amb el braç enguixat :(

aquest cop, res greu... segurament arrel de la lesió de fa any i mig, em va sortir un ganglió al canell, i la veritat és que em feia mal, en bernat em va dir que haviem "d'obrir" (així deuen parlar els metges, jejeje!) tot i així, primer vam provar de buidar-lo punxant, a veure si no tornava a sortir... però, d'acord amb el pronòstic d'en bernat, va tornar a fer-se el líquid, i tornava a fer mal :(
ostres! encara que sigui per poca cosa, això d'entrar en un quiròfan fa molta impressió! sort que jo, les dues vegades que hi he passat, ha sigut en mans d'en bernat, que és un amic i m'ha cuidat moltíssim, crec que això hi fa una gran diferència. moltes moltes gràcies per tot, bernat!!!!!
l'operació va ser ahir dilluns, amb en german ens vam llevar a les 6 del matí, vam passar per manresa a deixar el nostre pelut orellut a casa de ma mare i vam anar cap a l'hospital de mataró. a quarts de 9 em feien els anàlisis i llavors teniem un munt d'hores, fins les 13.30 per mirar botigues al centre comercial mataró parc, jejejeje! jo em vaig firar unes bambes noves, per anar fent quilòmetres abans del 6 de desembre :s
vaig entrar a quiròfan a les 3 i començava l'operació a les 4, quan vam acabar jo estava morta de fam!! un entrepà i cap a casa amb en german (sense oblidar-nos de passar a buscar el gelitu)


7 comentaris:

Alba ha dit...

Un petonàs maca! Si necessites alguna coseta, ja ho saps!

Eva ha dit...

Laura nena! espero que estiguis be i que tinguis una ràpida recuperació. Ai, ai, ai, mira que ja comencem a tenir una edat...Tenim un cafè pendent!!!

Carol ha dit...

Laureta carinyo quina impressió aquest foto joooo estàs bé??? molts petunikus des de Girona. Mira saps què ara et truco!!!jiji..

Judit ha dit...

Ostres Laura cuidat molt, i esperem q et recuperis aviat...molts petons des de xile...mua

joan ha dit...

Noia la foto molt maca però sembla la d’una sala de parts, amb el papa tot contetet.
Que vagi molt be.
:))) Joan

annna ha dit...

Laura, com diu l'Alba, si need alguna coseta ja saps!!

Un petonet!
;-)))

laura ha dit...

alba, moltes gràcies! ja saps que si, que compto amb tu wapa! mua!

eva! si nena, tenim un cafè pendent eh! ;)

carol! la foto molt exagerada, total, res de res! jejeje!

ei ju i marta! vosaltres rai! jajaja! feu envejeta... allà a xile i tant ben acompanyades mutuament, jejeje! ;) un petonàs wapes!

ostres joan! quin fart de riure m'has fet amb el teu comment! jajajaja!! i a més, ben mirat, ja tens raó, ja!! jajajaja!! salut!!

anna! moltes gràcies a tu tb! i un petó molt fort! muaaa!