dilluns, d’octubre 12, 2009

pobre porquet... :(

no m'havia passat mai en els nou anys aproximadament q feia que no menjava carn... però des de fa uns dies, no sé, un mes i mig potser, que de tant en tant penso q em ve de gust provar alguna cosa de carn. m'ha passat veient menjar pit de pollastre arrebossat, però pensava "suposo que començaré provant el pernil d'aglà"... però amb tot això no acabava de trobar mai que fós moment, suposo que no ho tenia clar, però dintre meu l'idea anava covant.
dissabte al vespre vam anar a sopar al globus de manresa amb el german i alguns dels components del grup xenon, de manresa, entre ells la gemma barris.
la gemma seia al meu costat i mentre ens feiem uns bons farts de riure, em va dir "vols provar la xapata gratinada de pernil d'aglà i formatge?", i jo desseguida li dic que no! perquè no menjo pernil! i de sobte em qudo rumiant i li dic "saps què? que fa dies que hi cavil·lo, potser si que ho provaré", i... vaig provar un minitrosset. home, és que mireu la pinta que feia! em vaig sentir bastant rara, però suposo que em passarà com amb el peix, que de cop i volta ara fa un any em vaig decidir a començar a menjar-ne, i en menjo de tant en tant, no molt, la veritat. és que no puc evitar pensar que són cadàvers... jejejeje!! i em fa cosa. de moment dissabte pernilet i ahir vaig provar una mica de pit de pollastre arrebossat ;)
potser sí que realment estic en un moment de canvis importants!

5 comentaris:

Judit ha dit...

Ostres!! He de dir q aquest post si q m'ha sorprés...però la veritat és q tots els plats del globus estan tan bons...mmmmmmmmm...... mil petons....mua

annna ha dit...

Grrr, Laureta!!!!!!!!!!!!!!!!! m'has deixat "anonadadaaaaaa", penso que ja era hora, xq hi ha cosetes molt bones, tot i que siguin "cadàvers" com dius tu!!! de fet la Nutela bé que ens agrada...
M'ha sorprès, la veritat, xo ja és una èpok de knvis, i xq no un d'aqts tipus!
Bon profit,wapa!
ptnts

laura ha dit...

ei ju i anna!! si, ja ho se q aq post ha fet flipar a més d'un, jejejeje!! però es que s'ha de fer el q se sent, oi? :)
de totesm aneres, no patiu que no em convertiré en super carnívora... de moment he repetit un dia mes pernil ibèric i un dia mes un minitrosset de pit de pollastre :s
un petonet a totes dues!! muaaaa!!

UNIC - FET A MA ha dit...

Uf!
A mi la veritat es que ni el troç de carn més "apetitós" no em fara venir ganes de provar-lo! Pero mira, si a tu et ve de gust...

Apa! un petó!

laura ha dit...

ei marteta!!
la veritat és que no estic menjant carn de manera "normalitzada", però mira, com a mínim ja no n'estic tancada en banda :) ja veurem...
un petó vegetal!! mua!!