dijous, d’octubre 22, 2009

ja n'hi ha prou de tant fer el gos...

és que a casa ja tenim el gel per fer els honors... no cal que jo em torni així, tant gosseta també! jejejeje!! el cas és que ja tinc ganes de posar-me les piles de debó i començar a entrenar el body una mica en sèrio. però no sé perquè, em costa una mica anar-hi sola :( entrenar amb les coleguilles costa la meitat, oi?
total, que ahir vaig trucar la picas a veure què feien elles avui! el plan era anar a córrer una mica pels voltants del congost, pq la laia hi havia d'anar a fer una navette (quines ganes, pobra laia, fer una navette, bfff!!), i mentre xerravem em diu la nuri: "per cert, apunta't a la mitja de mataró! hi anem amb la laia, i la carol...", ja la vaig fer l'any passat i em va agradar l'experiència, i els regalitus que et donen, però aquest any no estic gens en forma!!! el que si que tinc en forma és el nivell de bogeria, suficient i de sobres per dir-li a la nuri: "ah! ok! va! així em motivaré per anar a córrer!", jejeje!! i... si! ja estic apuntada! el 6 de desembre a mataró a buscar sabons i gastar les bambes una mica :)
bé, la veritat és que, tot i que a mi no m'agraden les compes, de tant en tant tenir un objectiu així va molt bé per motivar-se i que els entrenaments avorrits tinguin algun sentit. de totes maneres, el que hem de procurar és que no n'hi hagi gaires, d'entrenaments avorrits! :D però de moment, avui no pinta gaire bé, amb la nuri i la laia hem anul·lat x pluja, a veure si a la trada hi podem anar :s

4 comentaris:

Carol ha dit...

M'agrada molt que per fí aixequis el cuuuul jajajja però pensa que aquesta vegada anirem a dinar a un lloc millor no????jjajaja vinga jo t'animo a entrenar encara que sigui sola, ja se que no és un consol però jo també entreno sola!! podem dir a l'hora que hi anem i ens obliguem com si quedessim jajajja ja ho se estic fatal, sort!! Avui primer dia de feina i mal rotllo pq hi ha gent amargada que volen amargar-te la vida??? doncs que es fotin no ho aconseguiràn!! Visca Catalunya jajaa un petó tranqui no he fumat res..

annna ha dit...

Hola Laureta!
Com és això de q no stas activada???? no paaaaaassssa res, tranki, q segur q les teves hores d'sport ja les tens més q amortitzades!!!
La Carol diu q no ha fumat en el seu comment xo jo crec q alguna coseta si q s'ha près eh!!!xD
Nose, nose tu q penses?? Si la veus dona-li records, xq veig que dinareu juntes.
Au, ptnets!!!

laura ha dit...

jajaja! carol!! estic amb l'anna eh ;) alguna cosa et vas prendre abans d'escriure... no?? es broma poma! tranki, al curro sempre hi ha èpoques millors q d'altres... i això del dinar... li preguntem a la nuri, a veure q en pensa, jajaja!!

anna! :) si, ja se q no passa res, però ja es hora de more el cul, jejeje!! ;) ja li donare records a la carol, ara té blog tb! hi ha el link en el meu...
un petó molt fort wapaaaa!!

Carol ha dit...

nenessss que jo no fumooo!!! jajaja records igualment Anna!!!!