dimarts, d’agost 10, 2010

ai aquests horaris!

aquesta setmana treballo de nits, ara feia molts dies que no en feia, a veure què tal ho porto... de moment, ahir vaig començar i avui m'he llevat una mica pioca, com era d'esperar, jejeje! però res que no es pugui superar! que ja en tinc alguna cosa pelada jo de fer nits ;)
a més a més, ahir gairebé dóno la volta al relotge, em vaig llevar d'hora i no vaig fer cap migdiadeta ni res... fem-ho bé! jajaja!
al matí vaig anar amb la gemma a caminar pel gr de vilallobent, jo hi vaig dur el gel i ella la pica i la bruna (la bruna és la gossa dels seus veïns, molt maca per cert).
com sempre, la gemma i jo no em parat de xerrar ni un moment! ara jo, ara tu... anant-nos posant al dia ;)
i per la tarda vaig anar a les carboneres amb en jordi, per escalar una mica. i la veritat és que m'ho vaig passar molt bé! no sé que carai té aquest sector que m'agrada tant! perquè no deuria ser tant especial, en canvi, sempre que hi vaig disfruto molt! hi haurem d'anar més sovint!





avui el dia no m'ha donat per tant... com que m'he levat a quarts de dues :)
he anat amb el jordi i la carme a nedar al tossalet, a veure si m'hi aficiono. no en sé gaire però ara en vull aprendre.
i després he anat a fer de fotògrafa, si! la nuri té un nou sponsor, unes bambes molt benparides, les icebug, es veu que van de conya i a més són super xules! el cas és que hem anat a fer una sessió de fotos a corbera i han quedat molt maques, tant les bambes com l'atleta ;)