dijous, d’agost 12, 2010

l'orellut no deixa de sorprendre'm...

el gel normalment menja el pinso de la bonarea, és molt barat i crec que és bo. però de tant en tant, quan li compro en el super, li agafo un de la marca friskies que també li agrada. aquest té diverses peces diferents, i suposo que cada tipus té -a part de la forma i el color- un gust diferent. doncs bé, està clar que al gel, les que ténen forma d'òs no li agraden gaire, perquè normalment són les últimes que es menja. si si! les tria! jo fins ara havia vist que de vegades les deixava, i si tenia gana després se les menjava... i ja ho trobava molt curiós i divertit! el tio anava menjant primer les altres i aquestes al final quedaven al plat senzillament perquè no les havia menjat.
però avui he flipat! he vist el plat del pinso i mireu què m'he trobat (vegeu la foto)! el pelut orellut les va separant i les aparta en el mateix plat! li he hagut de preguntar al german si ho havia fet ell, perquè quan ho he vist no m'ho podia creure! però no ha estat el german, ha estat el gel! jajaja! què fort, oi?


4 comentaris:

Carol ha dit...

jajjajaja nena tela amb el gelitu diga-li tonto jo amb pinso amb forma d'os tampoc se si seria sant de la meva devoció ja que es tracta d'un engany molt cabró...

Judit ha dit...

jejejejeje.... és una pasada aquest gos!!!!!!! petonets

TINA ha dit...

que mimat el nen!!
Ei! que estic pencant a la botiga!!! això de tant dies de festa també és una mica pal.
Com va la bici??? o ja no l'has tocat?? t'haurem de renyar????

MARIA ha dit...

jajajaja "llamalo tonto" mola quan fan akstes coses et sorprenen molt!! ptns wapiii