diumenge, d’agost 22, 2010

ai! ara torna a fer calor?

el temps és ben boig! ara que ja venia de gust aquella fresqueta de bon matí per anar a fer coses a l'aire lliure... ara torna a fer calor! aquest cap de setmana déu n'hi do! jo ja tinc ganes de tardor.
sort de la piscina, que és on millor s'està en aquests moments; i de les cokes fresquetes, mmmm...
divendres vaig anar a escalar al mercadal, a veure si em vaig posant les piles ;) i ens vam rostir! a més no passava gota d'aire, que hauria ajudat. i ahir per anar a córrer no se'm va acudir millor hora que al migdia, jajaja! llavors de què em queixo, oi?

2 comentaris:

Alba ha dit...

Doncs, el millor remei per la calor són les piscines... Salut i metres a l'aigua! ;)

laura ha dit...

jeje! si albeta si... no pateixis que ja vaig nedant... ;)