dissabte, d’agost 07, 2010

quines ganes tenia de pedalar!!

si! en tenia moltes ganes :) i ahir la nuri em va dir: demà he de fer dues hores i mitja de bici a z1 (això vol dir que ha d'anar suavíssima, i és l'unica manera en que jo puc acompanyar la nuri, jajaja!) i no m'ho vaig pensar gens, a quina hora quedem? i a les 10 del matí hem arrencat, cap a cal vidal, casserres, l'espunyola, avià i berga.
m'ha anat genial per pedalar però també per xerrar de cosetes, perquè estava una mica floreta quan estàs així, el millor és trobar-te amb una bona amiga i fotra-li el rotllo, jeje! gràcies nuri ;)


2 comentaris:

Carol ha dit...

Lau que la Nuri últimament està rotllo foto artística..que en el facebook en te una de molt bona però aquesta del cuadro un amica justa eh!!!!jajajjaja petons!!

laura ha dit...

carol, jajaja! si nena! és veritat que va ser idea de la nuri aquesta fotillo... i sí, també és veritat que és una mica justa, jajaja! però ja saps què diuen: qui fa el que pot no està obligat a fer més... i ens hi vam esforçar! jajaja!