dimecres, de gener 28, 2009

avui fa un any! ai quin mal... :s

quina passió que em va agafar l'hivern passat amb això de l'speedriding eh...! des d'abans de provar-ho ja sabia del cert que m'agradaria, tant va ser així que em vaig comprar l'equip abans que nevés :D
i un cop ho vaig provar, mmmmm... vaig veure que és incrïble!! apassionant!! però, també he de reconèixer que és un pèl perillós :s encara que llavors no ho volia reconèixer, jejeje!
el 28 de gener 2008, avui fa un any, vaig fotre'm el gran pinyo (ja me n'havia parit algun altre de molt espetacular però sense conseqüències tant doloroses, jejeje). estàvem filmant un reportatge pel temps de neu, vet aquí el motiu pel qual us ho puc mostrar en aquest video ;)
d'aquest pinyo se'n va derivar una lesió seriosa a la mà esquerre, dues fractues al radi i dos metacarpians també fracturats, que va necessitar cirurgia, i que a hores d'ara encara fa una mica de pupa...
suposo aquest ha set el principal motiu de que aquest any no he volgut fer-ne; l'any passat, abans que s'acabés la temporada hi vaig tornar un parell de dies, i seguia tenint-ne ganes. però enguany, quan a set l'hora de la neu, no m'he sentit motivada, en part perquè estic centrada en d'altres coses, però crec que sobretot, perquè estic una mica enfadada per la lesió que vaig patir. què hi farem! una cosa està clara: jo vull fer el que em ve de gust a cada moment, si aquest any no em sento speedrider, doncs no passa res! tampoc us puc assegurar que l'any que ve no hi torni ;)

5 comentaris:

Ricard ha dit...

Ostia Laura ja me l'havien explicat aquesta, però veure-ho ha estat una altre cosa... vas quedar distreta eh! Aquestes barrejes que fas no poden ser pas bones... t'has de centrar ; )

Sobre el tema del Gel jo ho veig clar... facilita-li una femella de tant en tant i ja veuràs com no se't mou del costat!

Cuida't berguedana!!!

laura ha dit...

ei ricard... :)
si tio! massa barrejes estranyes, oi? si em centrés en una cosa potser arribaria a ser-ne bona i tot! jejeje!
i el gel... està capadet pobret :( a la protectora ténen aquesta normativa... o sigui q crec que no busca pas femelles, a ell li van més els tiberis i fer amics per aki i per allà, jejeje.

salut també per l'alt urgell ;)
petons

Alba ha dit...

Laureta, déu ni do... quin mal! impressiona, la veritat. Vaia història la del gel també! Espero que els teus ditets estiguin millor. Parlem!!!

Carol ha dit...

Ei gupa vaya pinyo però com es veu una vegada i una altre a tú no hi ha res que et pari!!!de cops ens hem d'agafar a la frase de que tal dia farà un any

laura ha dit...

ei alba! i carol! la veritat és que si, no us puc dir que sembla mes del que va ser, perquè crec que amb el video encara queda curta la sensació que vaig tenir... vaig plorar com una nena petita eh ;)
petons wapes!