dimarts, d’abril 07, 2009

asepeeeeeeeyoo!!!

encara estic liada amb el vertígen... avui he anat a l'otorrino, la veritat és que m'he quedat més tranquil·la, tot i que m'ha dit que em va per llarg :s
el cas és que no tinc sindrome de melier, com em va dir el metge de capçalera, per això que les pastilles que em prenia no em van anar bé. el que em passa a mi és que tinc el nervi de l'equilibri inflamat, segurament degut al costipat que vaig passar, tècnicament es diu neuronitis vestibular. això és una bona notícia, pq el sindrome de melier té altres repercusions, a part del vertígen, i a més es pot repetir moltes vegades al llarg de la vida; en canvi, aquesta inflamació q tinc jo, és una cosa puntual i quan em marxi serà "com si no hagués passat res!"
la part dolenta és que pot durar-me un mes i mig!!!! no sé pas si ho podrem afrontar això!! de moment pacièèèèèèèència.... ahamm, com si en gastés gaire jo, de paciència! jejejeje!
el pitjor de tot: no puc prendre cafeïna... ai ai ai! què faré jo sense la coca-cola?? :)

6 comentaris:

annna ha dit...

nanit, lau, aqts dies he esat pendent de la teva furgo, llavors vaig veure q tenieu concerta a bcn, espero q anés bé, de fet ja ho he llegit, m'alegro molt, moltes felicitats!!!
Amb el tema del vertigen espero q t'hagin donat un medicament q es diu "torecan", si no és així, intenta q te'l receptin xq és l'únic q et solucionarà el problema q tens, amb la inflamació a la oïda, i si dura molt temps, a mi les dues vegades q m'ha vingut ha durat mes o menys un mes, com a mínim i la primera vegada els simptomes van ser horribles. Ja sé q tu no ets partidaria d'aquest tipus de tractaments xo sino no t'ho trauràs de sobre, amb l'agreujant q no saben mai el motiu pel qual et ve o et marxa...així q lau, paciència reina!!!! jo no tic x gaires volteretes pero si necessites alguna coseta m'ho dius,no faig massa res i si ho se amb temps m'ho puc montar!!!! xo de fet no veig la teva furgo mai a casa aixi q tampoc pares gaire, eh!!!!!!
Ens veiem, cuida't!
pt

laura ha dit...

ei anna! si nena, és horrible això del vertígen... amb les ganes de bici que tinc!! grrrr!!
el torecan es el primer q em van donar, i no em va curar res, el que si que em deixava muermada al sofà... ara prnc una altra cosa, de totes maneres, de tots els motius que dónen vertigen, el millor es aq que tinc jo, la inflamacio del nervi pq no dóna comlicacions ni deixa seqüeles. nomes he de tenir paciència!
la furgo a casa hi es mes del que dius, po miro de fer videta normal normal, clar que per a mi no es normal, no puc anar en bici ni volar ni córrer... amb prou feines a caminar una mica a queralt...
un peto wapa! i si necessites tu algo m'ho dius també! mua!

ivan ha dit...

laureta!
ja veuràs com t'arreglaràs més aviat del que et penses.
i com que tens un fondooo que no te l'acabes segur que ni notaràs que has estat de 'repòs'.
ens veiem aviat, estaré x per berga d'aquí a dies comptats!
ivan

laura ha dit...

ei ivan... molt bé que ja tornis a bergaaaaaa!! jo espero trobar-me millor la setmana vinent, a veure si puc comnçar a agafar la biciiiiiiiii!! :D
molts petons wapo!

Alba ha dit...

Laureta, l'Ivan té raó tens molt "fondu" i això no se'n va en quatres dies. Un amic meu que és triatleta professional sempre diu "quien tuvo, retuvo"!!!!
Un petonàs!!!!

laura ha dit...

ai alba! moltes gràcies també a tu pels ànims... mua!