dilluns, d’abril 27, 2009

i love holidays :D

per fi!! avui he començat vacances... en total tres setmanes sense aparèixer per la feina :D (i al juliol en tornaré a fer eh!)
ara espero que el temps acompanyi una mica als meus propòsits de ficar-me les piles amb el tema esportiu, que darrerament el tinc una mica deixat de costat...
de moment avui la meteo si que acompanyava bastant, al matí he anat en btt, el dia estava espectacular, tot i que feia aire fresquet, el cel era ben blau amb molts núvols petits, que mica en mica han anat creixent i s'anaven tornant negres, pensava q plouria i tot! però al final res!
per la tarda he fet sofing amb molt de gust, i al vespre he anat amb la fanny a pujar caminant a queralt, i després a fer la cerveseta amb l'alba... per tot plegat trobo que ha estat un dia molt ben aprofitat, ara espero anar mantenint el ritme durant aq tres setmanes :)


2 comentaris:

Alba ha dit...

Allez allez!!!!
Molt bo això d' "I love holidays"... Quan ho he vist, el primer que se m'ha passat pel cap "ME TOOOOOOOOO".
A disfrutar!!!!!

annna ha dit...

No tho he dit mai q ets la reina q viu més bé de tot l'edifi de totxos q hi ha a Catalunya, com t'ho fots???? i mira q jo quan hi era en feia eh de festes, menys q tu, stava a URI, xo reina tu te llevas la palma, i ben fet q fas.

Alba: un consell, la Lau és la unica q fa això, la resta fan el q han de fer, eh!!!! no és todo oro lo q reluse....q diuen!
el q si es veritat: val més caure en gràcia q ser graciós, això si!!!!

És una crack dels calendaris i les estrategies, era el meu idol!!!

ptnts a les dues, alba q no se sap res de tu, nena!!!

annna:)