dimarts, d’abril 14, 2009

setmana santa passada x aigua :(

doncs si! aquesta setmana santa ens l'hem passada aixoplugant-nos de la pluja... jo no tenia grans plans, pq amb això del vertígen no pensava pas fer gaire activitat, però com a mínim gaudir de bon temps m'hauria agradat!! snif snif!! poder jeure a la platjeta i fer una mica de bronzo hauria estat genial! almenys, ja que hi ha moltes coses que no puc fer, prendre el solet m'hauria vingut molt de gust... però ja sabem q amb el temps, no s'hi pot fer res!!
vaig estar a l'estartit amb en german, videta tranquil·la... una visita al llorenç de la sala mariscal i poca cosa més...


però... com diuen els castellans: no hay mal que por bien no venga... i mireu! ara que vaig tot el dia mig pioca i no puc fer gaire activitat física, he decidit que en comptes de pujar-me per les parets super-estressada, faré una cosa ben diferent, que sempre m'ha cridat però mai he fet: provaré d'aprendre a tocar la guitarra! no n'havia agafat mai cap, de fet no sé pas si me'n sortiré, però de moment he fet les primeres classes... he de dir-vos que ho tinc molt bé pq el profe que m'he buscat és de lo milloret eh ;) jejejejeje!! espero que tingui paciència, x l'amor de déu!! jajajajaja!!

5 comentaris:

Carol ha dit...

Nena fas molt bona pinta tocant la guitarra a veure que tal aquests solos ket marcaràs d'aqui a quatre dies!!!

Alba ha dit...

Totalment d'acord amb la Carol! De fet, ja t'ho vaig dir! ptns!

laura ha dit...

ei nenes!! aix, moltes gràcies... de totes maneres, amb el "jestu" no n'hi ha prou eh ;) ja tinc ganes de saber tocar una cançoneta a veure q tal surt :)

annna ha dit...

Et feia desaparegutda, xo estava segura que eres en bones mans,no m'equivocava pas gens............!!!!
ptnts

:)

laura ha dit...

anna!! :)
canvia't el mòbil reina... de vegades et truko i res de res... :(
molts petons!