dissabte, d’abril 18, 2009

tornem a l'activitaaaaat! :)

ja estic curada! (més o menys)... si, ja sé que el metge em va dir un mes i mig aproximadament, però és que la majoria de dies em trobo molt bé, i de tant en tant un dia fotudeta, marejada com si anés borratxeta, jejejeje!! però crec que ja ha arribat l'hora de començar a fer vida normal! ja estic d'alta x anar a currar, i avui ja he agafat la bici :) quines ganes en tenia!! (de volar també en tinc ganes, però per això m'esperaré una mica més, per si de cas...)
aquest matí he fet una ruteta curta, cap a montmajor, casserres, i tornar cap a casa... quan he sortit feia sol, però s'ha anat muntant el cel de núvols super ràpid, de poc no em mullo, quan he arribat a casa a començat a ploure. de fet, quan sortia de casserres, a mi em tocava solet, però es veia el cel ben negre cap a avià i berga, mireu la foto!

5 comentaris:

joan ha dit...

Això es la contaminació que hi a Queralt, els parapents ho fan tot malt be.
Jjejjee

laura ha dit...

hola joan!! jejeje!! home, els parapents no contaminen... com qualsevol disciplina de vol lliure... altra cosa diferent són els paramotors, i en això estariem d'acord ;)
records!

joan ha dit...

Ja ho se Laura, ho he fet, però nomes :-( volia fer un chistttt dolent.
Joan :-))

laura ha dit...

ei joan... si si, ja havia entès que era un "chist" pel teu to de broma... jejeje!! salut!

annna ha dit...

Ei! Laura m'alegro q tornis estar "al mercat esportiu", ja et coneixem i sabem q és impossible q t'estiguis quieta si no és estrictament impossible!
Bé, doncs ara ja pots tornar a fer de les teves proeses!!
Un petó i records a la family Fraziers!