dijous, d’abril 30, 2009

acabem l'abril millor del que vam començar-lo ;)

en el meu cas és així... mig març i mig abril he estat de "parón", entre el costipat i el vertígen, no he estat gaire activa, especialment pel q fa a l'esport. però ara ja fa dues setmanetes que estic recuperant la meva xispa :) ja era hora, no? jejeje!!
a més, les vacancetes em venen de perles, bé, sempre vénen bé, les vacances :)
ahir vaig tornar a anar a la platjeta, i a firar-me unes sabates a mataró park, al vespre vam pujar amb la fanny a queralt... un dia força rodó! i avui he fet bici de carretera, no gaire, però bé, tampoc em vull estressar, jajaja!!
el cas és que demà comencem el mes de maig i espero que, en primer lloc, d'una p--- vegada comenci a fer bo de debó, ja n'estic tipa de núvols, vent i fresqueta!; i, en segon lloc, posar-me les piles i poder fer molta bici, que en tinc mooooooltes ganes.

1 comentari:

annna ha dit...

Queen, ja m'he cansat de llegir tot el que penses fer aquest mes de maig, tenint en compte q faci bo de un p.. vegada.
Jo com a molt podré anar a nedar si l'honorable esquena meva m'ho perment i sino un xutasso de cortisona fins que en tregui l'aigua clara: operció d'hèrnia discal,i llavors ja podré fe de tot, ah i si una mica de règim, dieta per facilitar-els la feina, help, help!!!!
Bé, m'alegro q hagis donat senyals de vida, aixó volida dir q staves liada fent aventuretes de les teves!
Felicitat per la teva activity!
annna:)
nanit!