dissabte, d’abril 25, 2009

potser és una mica massa aviat x anar a la platja...

som unes frissades... com que aquesta setmana ha sortit el sol, i amb les ganes de bo que tenim tots plegats, la fanny, la marta i jo ahir a la tarda vam anar a la platja de barna amb la il·lusió de prendre el solet... però feia ventet i era fresc, desseguida ens vam tornar a vestir! jejeje!! que motivades que som :)
i per acabar d'arrodonir el dia, tornant cap a casa ens vam trobar la "marxa lenta de tractors" a la c-16, i hi vam perdre una hora!!
però això si, vam riure moltíssim durant tota la tarda, ens ho agafavem tot de bon humor, que és el millor que es pot fer, no? :D :D :D


5 comentaris:

annna ha dit...

Queens, teniu tot l'estiu per davant per anar a la platgeta....
Teniu la 2 maria q és com anar-hi...
I alguna de vosaltres ja ta moreneta, eh! Lau!!!!
Això si la qüestió és voltar, si molt important la veritat, jo no ho practico gaire fa molt temps, supos q ja arribarà!!!!!
Ara a mi m'atrapa una marxa d'aquestes i si soc amb valtros molt bé, xo sino em faig el hara-kiri, deuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!
una abraçada a totes!!!!!!
annna:)

laura ha dit...

ei anneta, la propera vegada que anem a la platjeta t'aviso, a veure si t'apuntes!
un petó!

joan ha dit...

I el xv die Deu va crear “el solàrium”, segons l’últim evangeli trobat a “El Mart Mort”.

Joan ;-))

laura ha dit...

ei joan!! ja tens raó ja! i sort en tenim del solàrium :) jejeje!
salut!

annna ha dit...

Jaaaaaaaaaaaaaa, tic oblidada del club de las mas buenas bonitas y espectaculares..........
I jo preocupada cada dia x on para la la lau!!!!!!!

M'alegro q sigui amunt i avall com sempre!!!
annna:)