dimarts, d’agost 18, 2009

aix! quina set! per l'amor de déu...!!

és que semblo nova, osti! he sortit de casa amb la intenció de fer una ruta de poc més de dues hores... i jo soc com una esponja, mira que ho sé!! però he sortit amb un sol bidó, i, és clar, al cap d'una horeta, amb aquesta calor... ja no tenia ni una gota d'aigua :( però bé, assedegada de valent, però he arriabat bé a casa :)



aquesta setmana estic de nits, ahir la primera, i... bfff!! quina son he passat, no recordo una nit igual... va com va! espero estar millor avui :)
quan m'he llevat, he passejat una mica el gel i me n'he anat a la piscina fins les 4, llavors, a quarts de 5 he sortit amb la bici, encara feia una mica massa de calor, però és el que hi ha! així ara ja ho tinc tot fet i encara em sobrarà temps per anar a comprar al super i anar a fer un gotet abans de sopar :)