dijous, d’agost 13, 2009

buscant fresqueta i bona companyia per pedalar :)

amb la gemma i la raquel sempre ve de gust anar a fer uns quilometrets... no parem de xerrar i quan ens n'adonem ja hem arribat a lloc! avui, a més de les nenes, han vingut en jesús, l'oriol i l'àngel, que també tela com garlaven mentre pujavem la collada, jajajaja!!
hem quedat a les 10 a puigcerdà, i hem enfilat la collada. hem anat molt bé, ritme alegret però còmodes.
la gemma, que és forta com un roc, quan hem arribat a dalt li ha dit a l'oriol "ai, aquest any no sé q em passa però no acabo d'agafar el ritme amb la bici... o potser aquestes cobertes noves q he posat no em van gaire bé... però no em trobo àgil" (sort n'hi ha!!); bé, el cas és quan acabava de dir això, se n'ha adonat que duia la roda de darrera frenada!! i la tia pujava la mar de bé, eh... :)
l'oriol li ha arreglat pq no li frenés, però... quan hem baixat un parell de quilòmetres, li ha petat la mateixa roda! el q passava és que les pastilles de fre tocaben la goma de la coberta, i l'han gastat fins a fer un forat, llavors ha petat la cámera!! ho hem arreglat com hem pogut, per sortir del pas i hem baixat extremant la precaució... al final la gemma ha arribat a casa bé, i la bici aq tarda cap al taller, que li mirin bé això d'aq fre ;)
la veritat és que la temperatura d'allà és molt més agradable que la d'aquí per fer bici ara mateix, hem acabat a la 1 del migdia i no he passat gens de calor, potser un pèl de fred i tot.
jo quarts de 3 ja era a casa, he passejat una mica en gel i fins i tot he tingut temps d'anar a la piscineta, aprofitant el que queda de la setmaneta de festaaaaaa.




3 comentaris:

Carol ha dit...

Quina colla que guay!! però la fresqueta no se si la vas trobar.. aquí només en trobem a les neveres em sebla que algú s'ha deixat la cale encesa amb les finestres obertes!!!

Carol ha dit...

ji, ji ara he llegit la crònica i ja veig que si feia fresqueta..es que amb tanta color no tinc esma ni per llegir.. aquí a la feina és per plegar estem a 30 graus en aquest despatx, Girona m'enamora ju, ju...

laura ha dit...

jejeje!! carol... has de llegir les cròniques abans de fer comments!! ;)
ja arribarà la tardor... i la neu!! aq any hem d'anar a fer ski muntanya eh!! :)
petons!!