dijous, d’agost 27, 2009

el gel no s'enfada mai :)

és de bona pasta, l'orellut pelut! jejeje! avui l'he portat a caminar, bé, hem fet un ca-co de gairebé dues horetes; sortint del barri de fumanya, hem pujat a queralt, hem anat fins el portet per sota la serra de queralt i llavors cap a fumanya un latre cop. la volta molt xula, i segur que a l'hivern la farem més ràpid, oi gel? ;) però és que entre una cosa i l'altre, només he tingut temps de fer-ho al migdia: d'1 a 3!! les hores de màxima insolació, pobre gel! jo he passat molta calor però ell no m'ho vull ni imaginar! a dalt al portet ha trobat un bassal, i sense pensar-s'ho gens s'hi ha banyat, ha sortit ben fosc, no semblava ell! per sort, més avall, arribant a fumanya, hem passat per un rierol d'aigua neta i allà hem matat dos perdals d'un tret (s'ha refrescat i de passada s'ha netejat, jejeje)
i a la tarda jo me n'he anat cap a l'aeroport de girona a buscar l'albeta que arribava d'islàndia :) s'ho ha passat molt bé i ha pedalat molt! ja tinc ganes de veure les fotillos, que diu que n'han fet una bona pila!



7 comentaris:

Carol ha dit...

molt bé molt bé veniu a girina i no em dieu res...dolentes...snif..

Carol ha dit...

volia dir Girona jajaja un peto i fins ara reinaaaaa.....ei que ja estic dominant el dema blog eh!!!mira no se com hi he fotut una foto i tot!!!

laura ha dit...

caroliiiiina!! mira q vaig estar a punt de trukar-te!! t'ho juro!! però és que, com sempre, vaig anar de cul! no vaig ni entrar a l'aeroport, ja m'esperaven a fora i vam tirar milles cap a berga desseguida, que tenia pressa :(
però ens hem de veure aviat eh!! ;)
un petó molt i molt fort!

Carol ha dit...

bé accepto "pulpo" però quan tornis a anar a girona avisa home, que poc que ens veiem!!!

Alba ha dit...

Eiiii... dono fe que la Laureta va pensar en tu, Carol. Va, nenes, que hem de fer un soparet algun dia, a Girona, a Berga o a.... però l'hem de fer. Ptons maques!!!

Carol ha dit...

Per mi genial jo puc la setmana del 14 o la del 21, va a veure si trobem un dia i a més fem una sortideta en bici...ja direu el què!!Alba al final no aniré a Puigcerdà..però m'he apuntat a Tossa, va aveure si t'animes a rebre un altre vaixell!!!

laura ha dit...

va! si! a veure si ho lliguem i fem un soparet! :)
petonets a les dues... mua mua!!