dissabte, de setembre 20, 2008

34 anys! és una bona edat, oi? :D

avui faig 34 anys! no sé si algun dia em sabrà greu fer anys, però de moment no me'n sap pas gens... sento que visc la vida prou com jo vull, i suposo que és per això. espero que sigui sempre així, perquè trobo que el més valuós que tinc és precisament això: sentir-me mestressa absoluta de la meva vida! :D
aquest matí, la marta m'ha posat un post al seu blog per felicitar-me, amb aquesta foto... gràcies marta! m'ha agradat molt!!



ara torno de pedalar una estona amb l'alba, hem anat a cardona i hem tornat, no és res de l'altre món, però després de tants dies sense tocar la bici...
bé, al vespre espero celebrar l'aniversari amb un bon soparet i una mica de festeta... demà ja en faré cinc cèntims amb un post!

7 comentaris:

Anna i Fredi ha dit...

MOLTES MOLTES FELICITATS!!! I aquest vespre encara que no hi podrem ser esperem que ho puguis mes que celebrar, a fer bondat ehhh...;) Un peto molt fort.

Unknown ha dit...

Amb 34 anys estàs “que te sales”.
Encara et queda molt per patejar, pedalejar, sobrevolar o fer el que et roti.
Moltes felicitats ¡!
Petons

Francisco (Paco)

Alba ha dit...

Festeta????? El dia que vulguis "festa" avisa'm que NO vindré!!!!!! Un petonàs (així que en feies 34 i no 35 :))

laura ha dit...

moltes gràcies a tots!!
anna i fredi, tant de bo haguéssiu vingut! vaig aguantar com una campiona fins les 5!! sembla increïble venint de mi :D:D, po he de reconèixer que vaig tibar de redbull :P
francisco! moltes gràcies pel comentari!!
albeta! que vol dir que no vindràs?? ben bé que t'ho vas passar ahir ;) punyetera, tu i els 35... paciència que ja els faré l'any vinent!! de moment 34 :)

annna ha dit...

Hi!Jo diria q el comentari de l'alba és amb motiu...ara MAI MÉS és una mica exagerat!!!A més això va ser un aconteixement...la lau a les 10 és a dormir, ahir es debia "injectar" redbul!!!aixi q pots star tranki x la següent "festeta", see you

annna ha dit...

Ostia mhe colat de blog!!!! bé tot queda a casa!

annna ha dit...

A la q sha de felicitar és a la "homenajeada", q va aguantar con una campeona, ara, en segons quines condicions,i no em refereixo a res il.legal, o semblant, vull dir tipus: companyies, altra gent per allà voltant,je,je,je etc, JO TB hagués agunatat,eh!!!! Visca el Red Bull!Tens permís per contestar i dirme: bruixaaaaaa!muacs