dilluns, de setembre 08, 2008

gala de queralt... dia complet de parapent ^.^

avui és el dia de la gala de queral, a berga és festiu. i, com cada any, els voladors als qui l'agenda ens ho ha permés, hem fet cap a la cita a la rampa de queralt... per anar consolidant la tradició :)
hem sigut nou voladors: l'ivan, en cuco, l'albert, en raúl, el francisco, en marc, en moi, en pere i jo; i les condicions han estat perfectes per poder sortir bastant seguits i fer unes passades per davant dels miradors de queralt i saludar la gent; així hem fet content el mossèn, que cada any, quan anuncia la missa de la gala, també anuncia una "pluja de parapents", i és que li agrada molt que anem a volar allà :D
ens ha vingut a veure la marta, una nena amiga del pere, i ens ha fet la foto de grup, gràcies marta!





després de dinar, ha vingut un equip de tv3 per fer una presentació en directe d'un reportatge que van gravar la setmana passada, i ens hem ficat tots de figurants a l'aterratge inflant les veles i ha quedat molt xulo! com que feia bastant vent, hem agafat les veles d'speedriding que teniem! això és el que m'ha agaradat més, fa dies que tenia ganes de desplegar la nano de 10 metres, que ja portava alguns mesos plegadeta... :D:D:D quines ganes de que nevi!!!



els tècnics de tv3 han quedat molt contents i ens volien convidar a fer un got, però... el vent s'ha posat molt bé i hem passat d'ells i ens hem anat a volar!! jajaja!! som de por!!
la tarda ha quedat de vici, ha entrat marinada i hem volat tant com hem volgut... jo he sortit de la 2a, he anat a la 1a, queralt, coll gran, queralt, al pla i aterrar. he passat molt fred, tremolava i tot! però ha valgut la pena :D
encara he pogut apurar una mica el relotge i anar a córrer amb l'ivan una mica a queralt, i ara cap a treballar! bffff...

3 comentaris:

anna carri ha dit...

Hi!queen!Una vegada més t'he de fer cas quan em dius que t'acompanyi a algún lloc.Aquesta vegada encara, xq jo hi vaig ser l'any passat o l'altra, i tan ben acompanyada com tu va ser molt way, feu goig i a més la gala no seria el mateix sense els voladors, però aquest anys hi habien altres prioritats. Felicitats!

Alba ha dit...

Quin dia nena!!!! per no aburrir-se. Molt bé. M'agrada això ^.^

laura ha dit...

si, anna! l'any que ve totes a queralt! :D

ei alba... hi ha dies de tot, oi? això ^.^ ho vaig rebre en un mail d'en gin seok, i també em va agradar molt ;)