divendres, de setembre 05, 2008

parada obligatòria...

de tant en tant ja passa! estic una mica xungui... mal de coll i una mica de febre :(
això va acompanyat d'una baixada d'energia que ajuda a quedar-se a casa; a veure si ho passo ràpid perquè estic ben avorrida...
bé, almenys tinc coses a fer des de casa. la setmana que ve el bergudà parapent club (del que jo en sóc sòcia) organitza lliga espanyola i campionat de catalunya de parapent. aprofitant el pont, de l'11 al 14 de setembre.
jo col·laboro sempre en l'organització d'aquestes coses, de moment hem estat fent el disseny de les samarrtes i el póster de l'event.
els voladors que llegiu això ja ho sabeu, i als que no voleu, us recomano de venir, com a mínim un dia, per veure l'espectacle. sobretot l'enlairament, a rasos de peguera, és bastant espectacular i maco de veure, i l'entorn immillorable! hi haurà gent bona del panorama nacional.
i als vespres farem soparets i hi haurà força ambient. animeu-vos a venir!! :D

5 comentaris:

anna carri ha dit...

Hi!nanit,com ara costa més coincidir aprofito aqt estonta per tal com van les angines:qui guanyagua tu o elles. Jo tic convencuda que q guanayaras tu,sns cap dubte!! així fas "caseta" i segur que en prepares alguna de sonada xq no et pots star quieta ni malalta!!!!és una sort amigueta! fins ben aviat,nanit! jo currant amb collars!!!!!! per fí!!!!!

Carol ha dit...

Ei estav fent proves que ja no sbaia la contrasenya que tal està ja? segur que millor, molt bé per els ports de França per mi el més dur dels que has fet va ser el saulor!

Alba ha dit...

Ei, wapa, espero que ja estiguis ben recuperada avui i a punt per tornar-hi... Aquesta setmana estaràs liada amb la "compe" però alguna sortideta en bici ens espera, eh? Una abraçada

laura ha dit...

ja tens raó, ja, anna! ;) ja m'ensenyaràs aq collarets.
ei carolinaaaaa :D:D si, el solour déu ni do... hi hem d'anar juntes algun dia a fer ports per allà... o a les dolomites! :)
albeta! ja hi podem anar quan vulguis en bici, per això sempre es troba un moment, jajaja! i... felicitats per banyoles!! ;)

anna ha dit...

Quina canya, se us deixa soles un parell o tres de dies i la que em lieu!!! xo sou unes campiones.Espero que hagis descansat del finde maratonià, i ja donaràs noticies de per on pares ara, jo tb tic liada:examens, hospital, gestions, nedar x netejar la "mind"... :)