diumenge, de setembre 21, 2008

soparet d'aniversari... una bona excusa per sortir :D

doncs si, jo no surto gaire de festa, i quan ho faig m'ho passo teta... encara que l'endemà no estic tant contenta, jajaja!!
ahir, amb l'excusa del meu aniversari, ens vam ajuntar unes amigues i vam anar a sopar i després a fer un got, després a ballar...
ens ho vam passar molt bé, a l'octubre en tenim dos més per celebrar, al novembre un... i anar fent! :D
vam sopar a la fonda de la bruixa, la mar de bé. a la foto hi som totes: començant per la meva dreta, l'alba, la mercè, l'ester, l'anna, la bea i la marta.



la marta fins i tot va fer un pastís que estava boníssim!! per la forma que tenia, el vam batejar amb el nom de maladeta, jajaja! moltes gràcies marta per fer un pastis amb tant de carinyo...



després vam fer ruta per berga: nerge, dickens, agulla i general!

5 comentaris:

annna ha dit...

Si!!i així estavem totes el diumenge, en estat pletòric!!xo val la pena riure i ballar de tant en tant, sino el cos ho troba a faltar.Bé,jo afegeixo que el seu cos tb ho agraeix xq tant d'sport...quan se'ls posa a ballar deu dir, óstia aixó feia temps que no passava!!!!! ja ens preparem pels propers...ja venen:octubre, novembre o sino ens invenem algo, no problem. Fins aviat queens de la nit a més ser-ho del dia!!!!

Anna i Fredi ha dit...

M'alegro que us ho passéssiu tan bé, i aixó d'aguantar tant s'ha de veure he Laura!! Al final vam venir el diumenge el matí per això no vam dir res,veiem però que ja estaves en bones companyies.Fins aviat.

ivan ha dit...

laurita laurita

per no variar en la meva tardança constant de felicitar tard, t'escric ara, 3 dies després del teu cumple, per desitjar-te moltes i moltes i moltes 'facilitats' a la vida.

visca l'inventor d'aquella frase que diu: "millor tard que mai"

34 petonassus als nassus

laura ha dit...

moltes gràciessss :D
anna, de tant en tant si que mola... jejeje!
anna i fredi: la propera vegada a veure si us apunteu, que fa temps q no sopem junts... ;)
ivan... gràcies anyway, no pateixis pel retard que ja saps que t'estimo igual!! :D

annna ha dit...

Ei Lau, com que aquí no podem publicar tot el reportatge fotogràfic ja em faràs arrribar la resta de imatges dels sopar, que estabem totes molt wapes (deixant de banda la meva humilitat...) i tooooooootes les q fas fen x ahi, tbe, eh!queen