dijous, de setembre 18, 2008

caminant pel cadí

ja queden pocs dies d'estiu... m'encanta la sensació que tinc quan sóc a la muntanya i, només de respirar, es pot intuir que aviat entrarem a la tardor :D
aquest matí hem anat amb l'alba, en jordi i en gel a caminar una mica per la sud del cadí. hem sortit de can cerdanyola (a bagà) i hem arribat fins el coll del dentall.
la foto és del refugi sant jordi.
ja tenia ganes de posar-me les piles i fer una mica d'activitat física... últimament, entre les angines i la compe... he fet ben poca cosa! aquesta setmana, però, ja estic activada :) bàsicament he anat a córrer, però ja tinc ganes de pedalar!

4 comentaris:

anna ha dit...

Hi! I tant que corries...t'he cridat i tot avià s'ha enterat que ho feia...jo q soc tan fineta (...)amb raó anaves tant depressa i a sobre els has portat esmorzar, eh!!!!ja podeu star contents Jordi i Alba!! Un matí molt ben aprofitat ara que ja ve la tardor! Fins aviat macos.

laura ha dit...

ei anna! em deus haver vist quan anava al forn a comprar esmorzar... :)
no t'he pas vist! una altre dia crida més, jejeje!!
un peto wapa!

Marta ha dit...

Ui! si, si... tu camina, no et rovellessis... ;-)
Que ja tenim una edat!!!

Per cert: jo ODIO la tardor!
VISCA L'ESTIU I LA CALOR!!!
;-)

laura ha dit...

jajaja! marteta... si que tenim una edat :D:D po no n'estem gens de rovellades, eh!! :D
mola que l'any tingi totes les estacions... també ens avorririem si només hi hagués la nostre estacio preferida, oi que si?