dimecres, de gener 06, 2010

descobrint racons a la cerdanya... :)

avui festa! després de recollir el carbó que m'han deixat els reis al menjador de casa :), el gel i jo ens hem anat cap a la cerdanya amb el cotxe.
haviem quedat amb la gemma i l'oriol per anar a porté a fer pells, però m'ha trucat jla gemma just quan marxava de berga per dir-me q estava fent molt vent, i porté és un venturi de llibre, així que he agafar també les botes per caminar, per si de cas... la raquel també ha vingut a les 10 a casa la gemma (en jesús a casa, està lesionat, pobre), i, tot i que el vent havia afluixat, hem decidit anar a caminar... pujar a belloc, que jo encara no hi havia estat mai.
no hi havia neu pq és molt solei i no gaire alt... bé, a dalt de tot n'hi havia una mica, la justa pq el gel i la pica es treguéssin l'espina i s'hi revolquéssin una estona ;)
jo anar fent proves amb la nikon i la resta anar posant, quina paciència, jejeje!!
i... per fi tornem a la normalitat, ja s'han acabat les festes de nadal i la mare que les ha... jajaja!!








2 comentaris:

MARIA ha dit...

ohh!! jo vaig ser-hi aki a belloc al setembre vaig fer una rutilla amb la de btt desde puigcerdà!!! records nena!!!!

laura ha dit...

ei maria wapa!!
records a tu també! i si algun dia pujes x aki o puigcerdà avisa'm i podem fer algo :)
petons!