dimarts, de gener 26, 2010

a formigueres... de regal!

amb el forfait de temporada de laborables de masella, ens han regalat 10 forfaits de dia per 10 estacions del pirineu... avui hem gastat el primer, a formigueres (a can collons de la ribera... jo pensava que estava més a prop! jejeje!)
érem: la nuri, la laia, la gemma barris, la raquel, en jesús, l'alba carbonell, l'anna ramirez i jo!
de primer, la raquel en jesús i jo hem fet una pujadeta amb pells, metrestant la resta esquiaven pistes i la gemma es fotia un lletot que no l'ha deixat seguir esquiant :(
després he estat fent pistes ammb la laia i la nuri.
el dia ha estat un pèl accidentat, pq a part de la gemma, en jesús també ha caigut i ha fet una contractura a l'espatlla... :(
l'estació es molt petita, rotllo familiar, la nuri diu que quan tingui canalla es treurà el forfait de temporad... jajajaja!! la neu molt molt bona, però les instal·lacions una mica precàries, molt lentes... el temps que ens ha fet: espectacular!! un dia super bo!!
em sap greu, però no he fet cap foto... només tinc aquesta que m'ha fet la raquel al bar mentre jo feia el pallasset amb les ulleres :s

3 comentaris:

MARIA ha dit...

wapi!!! he stat a berga...he nat a tuixent a iniciar-me a l'eski d fons....tela tela....con la nancy patinadora, jajaja!!! ptunets a totes!!

Jobove - Reus ha dit...

dono una ullada al teu blog

salutacions des de Reus

laura ha dit...

ei maria!! però tu fas snowboard, oi? jo fons passo! però a pistes hi podem anar un dia, tu amb la taula i jo amb esquis, que molen més, jajajaj!!! petons

té la mà maria - reus: moltes gràcies pel comentari... i per visitar el blog... ara vaig a fer un cop d'ull al teu :) salut!!