dilluns, de gener 11, 2010

més rasos... és que està preciós!!

i el gelitu encantat de la vida! ahir hi vam tornar ell i jo sols, i avui hi hem anat amb la nuri i la laia, que, per cert, la laia debutava amb això de les pells de foca... encara que no ho semblava eh ;) com hi anava!! jejeje!!
quan a rasos hi ha tanta neu, m'agrada molt anar-hi, em puc endur en gel sense cap problema ni perill, i com que és tant a prop de casa trobo que ho he d'aprofitar.
el circuit és força planer però smenpre pots apretar per treure la carbonilla, encara que, no ens hem d'enganyar, jo disfruto també sense apretar, passejant i gaudint del paisatge i l'entorn :)

2 comentaris:

MARIA ha dit...

q guay!!! jo pujaré a la cerda entre el 28 i el 5 no ho tinc clar encara....q aguanti la neuuuu i qevi mlt més!!!! petunicusss a totes!!

laura ha dit...

ei mariaaaaa!! doncs quan pujis si vols avisa i anem a fer pista a masella, ok??
petons!!