diumenge, de gener 17, 2010

a rasos, amb els "duminguerus"

hi havia boira... :( amb en german avui voliem, a més de caminar amb en gel per la neu a rasos, fer proves amb la càmera; però gairebé tota l'estona ens hem trobat dins de la boira, i així no es poden fer fotos... grrr!!!
però malgrat això, ens ho hem passat bé, sobretot el gel, corrent amunt i avall. i en german, que no les tenia totes pq no li agrada gens passar fred, també ha disfrutat molt (i de fred no n'ha patit, jejeje!)
hi hem anat a les 2 del migdia, per evitar la massificació de penya típica dels diumenges, però tot i així, encara hi havia alguna gent, però a la que surts del perimetre de 200 metres del cotxe, ja no hi ha gent, tothom és allà, al costat del cotxe amb els trineus, no ho entenc :s


4 comentaris:

Alba ha dit...

Ja veig que aquest any toca neu, neu, neu... Va, la setmana que ve, fem alguna cosa... a la neu! és clar! jejeje. Un petonàs!

laura ha dit...

fet! alba! la setmana q ve... segur!!
un petonet ;)

TINA ha dit...

DOMINGUERA!!! encar us espero a la crononiu!!! jo que em volia picar amb vosaltres i riure una estoneta, almenys hagués rigut una mica més quan ens esperàvem que acabessin els relleus. Perquè va ser una mica pesadot, esperant i esperant i ...... veien fums que volaven per la sala!!
Setmana que vé????? 25-26....?? jo matins lliure!!!

laura ha dit...

ei tineta!!
doncs jo tb tinc lliure 25 i 26 :) tot el dia... ja quedarem i l'alba i tu feu unes sèries mentre jo m'arrossego per allà darrera, jejeje!! un petó wapa!