dijous, de gener 21, 2010

"llei de vida", diuen!

la meva iaia elena ja feia dies que estava fotuda, però el seu cor tant sa l'ha fet resistir gairebé una setmana sedada en un llit de l'hospital clínic, amb tota la família pendent :(
aquest matí, he anat a esbargir la boira a masella a fer una tossa amb els esquís de muntanya, amb la gemma, la laia i la nuri. cap a quarts d'una m'ha trucat la meva mare, quan he vist a la pantalla del mòbil que era ella qui em trucava ja m'ho he pensat. m'ha dit que la iaia elena ja havia mort :(
descansa en pau iaia.




5 comentaris:

Carol ha dit...

Cuca molts petons i una abraçada molt forta, muak!!

MARIA ha dit...

petunets lauriiiii q ho passis el millor q puguis....

pd: la 1º sem d febrer pujo a puigc...dimc i dijous pujaré a pistes.....

laura ha dit...

gràcies nenes :) una abraçada i un peto per vosaltres també! mau!

maria, jo aquella setmana curro :( en principi faig matins, si m'ho puc arreglar x fer tardes dimecres i/o dijous podrem quedar una estona al matí :p

Judit ha dit...

Ho sentim molt wapins!! Petonets i una abraçada de part nostre.... muaaaaaaaaa

laura ha dit...

ju i marta!! moltes gràcies wapes! i us envio tbé una abraçada!! que fa dies q no ens veiem... mua!!