dijous, de març 11, 2010

a arcalís! un solet de p- mare i una neu inmilorable :)

és la meva estació preferida :) sempre hi ha la millor neu, i forapistes wapíssims! hi hem anat amb la carme, l'albert i en gimmix.
la previ era de cel ennuvolat, però ens ha fet un dia espectacular... m'he cansat molt de cames, estic desacustumada a la neu sense xafar, i hem baixat per les negres d'allà que estaven amb un tou, trillades i pesadetes, i... ai quin mal de cames que tinc ara, jejeje!!
per cert, he vist en terri, fent curset d'speed, i és clar! "va laura, agafa una skate de 8 metres i fes una baixadeta de beginner, no?" i jo, que no he deixat mai de tenir el cuquet... doncs si! i he fet un descens per una blava :)




2 comentaris:

Carol ha dit...

Aaaaiiiiiiiiiiiiii que fas patir neneta amb això que fas amb les veles aquestes!!!jajajaja un peto!!

laura ha dit...

wapaaa!! no pateixis gens, que vaig fer un descens per una blava i no vull pas tornar-m'hi a anganxar eh... ;)