dilluns, de març 08, 2010

quina nevada!!! :D

ahir ja vam anar a dormir amb un ditet de neu a terra del terrat :) i a més estava super anunciat que avui nevaria de valent, o sigui que no ha estat cap sorpresa... però impressiona igualment, una nevada com aquesta!
jo havia posat el despertador a les 8 per fer alguna cosa amb en gel a la neu, però no ha arribat a sonar... a quarts de 8 ja m'han trucat de la feina a veure si podia anar-hi, estaven col·lapsats, i és que alguns dels companys que vénen de fora no hi havien pogut arribar; i bé, cap a currar! (no us faci pena, que em vaig lliurar de fer torn de tadra/nit, jejeje!!)
una nevadeta com aquesta em posa molt contenta quan em llevo i miro per la finestra, m'excita igual que a la canalla :D i al gelitu ni us ho explico, no s'ho podia creure, el terrat ple de neu, per a ell sol!! jajajaja!!
però la veritat és que ara ja tenim ganes de bo, que estem al març!!