dimarts, de març 02, 2010

avui si! cim al puigmal... quin bon temps :)

avui he fet festa de curro, i al matí, amb la gemma i l'oriol (i el gel i la pica), hem anat cap al puigmal... ens ha fet un bo!! :) ja era hora, després de l'ultim dia... els dos orelluts s'ho han passat super bé i nosaltres també. la baixada estava prou bona. però jo m'he cansat, he d'entrenar més, jejeje!!



i per la tarda, primera presa de contacte amb les parets de roca... tinc moltes ganes de tornar a escalar, hem anat amb la nuri, en salva i en quico al sector de la vinya, sota de queralt, jo no hi havia estat mai, està prou bé. només he fet top-rope, perquè després de tant temps :s però ja veureu que poc a poc m'aniré posant les piles :)


4 comentaris:

Alba ha dit...

I el Gel on era? jejeje... aquest orellut sí que faria la marató amb 2h58!!!!

laura ha dit...

ostres alba! si nena! quines piles que té el tio... bfff!
deixa'm que ho expliqui, ni que sigui aquí en el comment: mentre escalavem, el gel, que estava trinxat de fer el puigmal... se n'ha anat d'excursió urbana cap a berga, i l'alba l'ha trobat prop de casa seva. menys mal!
moltes gràcies albeta ;) mua!

Carol ha dit...

Eiii molt bé nena quina canya neu i roca...a veure si em porteu algun dia a fer algúna via facileta ;)

Eva ha dit...

Hola Laurita! a veure si ens trobem i t'explico tot allò que vares llegir al meu bloc. M'anirà be fer un cafè i xerrar una mica. Truca'm quan et vagi be i quedem.