dilluns, de març 29, 2010

a sant jaume de frontanyà amb la laia en bici

aiii... què bé que ja fa bo per anar en bici!! :D aquest matí amb la laia ens n'hem anat a st. jaume de frontanyà i hem tornat. hem sortit a les 10, bona hora, ni fred ni calor, dia genial!
amb la laia hem decidit que fins que no conegui totes les rutilles que faig jo per aquí al berguedà, no en repetirem cap :) avui ha tocat st. jaume, un clàssic que l'any passat amb l'alba feiem cada dos per tres, des de que al bar ca l'eloi, amb el cafè, ens van començar a posar 8 o 10 boletes de xocolata... va esdevenir una de les rutes preferides, jajajaja!! avui voliem fer el cafè també, però al final no hem entrat al bar, a última hora hem decidit que s'estava molt bé a fora, amb el solet, i hem arrencat desseguida cap a berga de tornada, a mi ja m'ha anat bé, pq a la tarda treballo i al migdia sempre vaig de bòlit!

2 comentaris:

Carol ha dit...

Molt bé nenes però jo em sembla que no hagues deixat perdre les boles de xocolata!!!!!!Vinga a fer kilometres!!!!muak i muak per totes dues!!

Alba ha dit...

Eiiiii.... boletes de xocolata... mmmmmmmmmmmmmmm