diumenge, de març 14, 2010

cap de setmana a almansa, concert de fraizer!

almansa és un poble de la provincia d'albacete, que està entre albacete i valència... per als que controleu la geografía espanyola igual que jo, jejeje!!
d'allà són els nois del grup cremallera, que van tocar amb fraizer en alguna ocasió l'any passat. dos dels components del grup ténen, cadascun, un bar a almansa, on es toca música en directe alguns divendres i alguns dissabtes.
en aquesta ocasió, els fraizer van anar a tocar a la cabanya del tio rock, que és el bar d'en muñoz (el bateria).
a mi em va encantar el baretu, xul·líssim! i a més, durant l'actuació, l'escenari estava il·luminat amb una llum super bona per fer les fotos que a mi m'agraden... és que vaig estrenar la d90 en concert, vaig fer un munt de fotos!
davant dels fraizer, van tocar un grup del poble anomenat sarah loud & the moondogs, format per la sarah, que té 18 anys, una corista amiga seva que es diu luz, en muñoz (de cremallera) a la bateria, en javaloyas (de cremallera) a la guitarra i l'agustin lozano al baix. ho van fer molt bé, em van agradar :)
quan van sortir els fraizer a l'escenari van deixar tothom flipat, allà la gent és més rockera que aquí i van disfrutar molt amb el seu directe.
el concert va ser divendres, i ja ens vam quedar tot el cap de setmana per aprofitar, pq el viatge és prou llarg :s
dissabte vam anar al tequila's bar, d'en javi (cantant de cremallera), a veure un grup de madrid que fan versions d'ac/dc, es diuen ac/ne, i ho fan... regular, jajaja!!
avui carretera i manta cap a casa! que ja tenia ganes de veure en gelitu, que s'ha quedat a casa :) per cert, gràcies nuri i laia per tenir-ne cura :)










3 comentaris:

Judit ha dit...

T'has comprat la Nikon D90???? Vaia...quina passada de càmara!!!... les fotos realment molt xules... petonets als tres

Carol ha dit...

caramba quin concertillo!!! aiii que estàs feta una fiestera i jo ja m'he apuntat a remençes...;D
Ps: Un peto al gelito que ja m'han dit que anava molt content passejant amb la Laia per Berga!!!

laura ha dit...

ei ju! si nena!! surten unes fotos que flipes!! ja la duré el dia que anem a fer raquetes :)
petonets tb x vosaltres, muaaa!!

ai carol! jo remences no sé! de moment deixa que pedali una mica i a veure si pel dia 9 de maig ja m'he pogut fer treure les rodetes de darrera, jajajaja!!! el gelitu diu "bub!" :)