dijous, de març 25, 2010

mes bici :)

jo ja tinc moltes ganes de bici, i la gemma ahir em deia que vol acabar d'aprofitar la temporada de neu... o sigui que en principi ella i la tina anaven a fer pells aquest matí i jo me n'anava en bici pel berguedà.
però la tineta també tenia el cuquet de bici, pq encara no l'havia tocat aq any, i al final, la gemma a les 9 del matí m'ha fet un sms "hem quedat a les 10 amb la tina x fer bici, si t'animes t'esperem", jejeje, i jo "ok, arribaré a un quart, si us va bé"... i cap a bourg-madame amb en gelitu i tot!! el gel s'ha quedat amb la pica al jardí de la gemma, la mar de content, i nosaltres hem anat a fer una volteta pel pla de dues horetes :) i si hem pedalat dues horetes, hem estat tota l'estona donant-li a la boqueta, i quan hem acabat, encara seguiem bla bla bla, jajajaja!! així els quilòmetres es fan volant!! per cert si a algú li han pitat les orelles ja sabeu pq és ;)


3 comentaris:

Carol ha dit...

Laura et dic el mateix que a la Tina com és que sortiu en totes les fotos aguantant aquesta bici???que tenia el caballet trencat????

Alba ha dit...

Eiiii... que després de setmana santa, m'apunto a aquestes sortides també, eh? Avui m'heu fet envejeta (sana). Una abraçada

laura ha dit...

jejeje!! carol, si nena a mi se m'ha trencat el cavallet de carbono que duia la bici, ja he demanat el recanvi, jajajaja!!

albeta, fet! després de setmana santa fem una sortideta de fèmines :) farem equipo a i equipo b, jejeje!!