diumenge, de juny 13, 2010

ai quina soneta... :o ahir fraizer + kain tubal + mabe'l a la sala begood (bcn)

ahir dissabte, nit rockera a barcelona! teniem bolo de fraizer, en aquesta ocasió acompanyats de kain tubal (madrid), i els mabe'l, que ja són com de la família :)
els fraizer presentaven el nou disc, con el cielo en los pies, que els va arribar fa quatre dies de frança, on el van enviar per fer-ne les còpies. ha quedat xul·líssim, i sona genial!
van venir la marta i el pep! em va fer molta il·lu, de mica en mica anem engrossint la representació roca dintre dels fans de fraizer! jejeje! el tete que sempre ve, ja se sap algunes lletres de les cançons i animava com si fos quatre persones en una, jajaja! i ja va anar bé, ja... perquè de públic no n'hi havia gaire, i feia falta una mica d'ambient per fer pujar el caliu a la sala. Quina llàstima que, un concert com el d'ahir, no el disfrutin més persones. tots tres grups van tocar molt bé, jo crec que ho van fer igual que si estéssin tocant per una multitut, si els veies i no t'hi fixaves, no semblava que no hi hagués gaire gent, ho van donar tot!
el que va emprenyar una mica més que el tema de l'assistència de gent, va ser els seriosos problemes que va tenir el tècnic de so en el moment de l'actuació de fraizer! grrrr! realment n'hi havia per llençar cadires al cap d'algú... però al cap i a la fi, hi érem per disfrutar i passar-nos-ho bé! i aquests rockeros no són tant durs com semblen, s'ho van agafar amb filosofia i van acabar l'actuació tant bé com van poder.
i jo aquest matí, a les 8 em posava a treballar... per això el títol del post, estic morta de son! jejeje! per cert... ahir, ni un piti! :D això ja ho tinc superat! ;)