divendres, de juny 18, 2010

sant jeroni amb la marta i el gel

la marta divendres a la tarda no treballa, i com que jo avui tinc festa, hem quedat a monistrol de montserrat a les 14:00 aprox per anar fins el monestir de montserrat, i d'allà pujar a peu fins st. jeroni :)
hem deixat le cotxe de la marta a monistrol, i amb el meu hem pujat al monestir, on hem menjat el tiberi del viena-auto que, amb tota la previsió del món, duiem al cotxe, mmmm! què bona la coca vegetal!
hem pujat pel camí de les escales i teniem intenció de baixar pel dels pixapins... però no ho hem pogut fer, perquè el gel, que anava davant, ha decidit baixar per on haviem pujat, i no hem estat a temps de fer-lo rectificar: "és bastant avall" ens ha dit un noi a que hem preguntat si l'havia vist baixant per les escales, grrrr!
per cert, aquest noi, i dues noies més, són l'única gent catalana que hem trobat! tota la resta (un fotimer) de gent eren guiris!
i l'orellut no n'ha tingut prou, anant davant sense que el veiéssim, i decidir per on haviem de baixar... sinó que, a sobre, no ha parat al cotxe, ha seguit baixant per la carretera, direcció monistrol! entre la meva intuïció, i les pistes de la gent que anavem trobant, encara hem fet prou via la martai jo, i l'hem interceptat just quan trencava cap el monestir de sant benet, quin tiu, eh! què hi feia allà? volia fer llastimeta a les monges per tal que li donéssin un òs de vedella o què? jajajaj!!
per tot el demés, amb la marta, hem disfrutat molt, i hem rigut també molt :)