diumenge, de juny 06, 2010

descarreguem les bicis del cotxe per posar-hi els amplis!

dissabte al matí vam marxar de deltebre ràpidament cap a berga, i a la tarda, amb el cotxe carregat amb els estris de concertillu, cap a manresa amb els fraizer per anar a tocar al vermell amb uns nois de granada que es diuen guadalupe plata. va ser tot molt precipitat però va estar bé!
ens van trucar dimarts, aquest grup ja tenia el concert programat des de feia un munt de dies, però la setmana passada a la corunya van patir un accdent amb la seva furgo i encara estaven per acabar de rebre tot el seu equip per missatgeria... un lio d'aquells que tela, els pobres!
va anar molt bé pq al ser a manresa les meves sisters, la marta i la llúcia, que encara nos els havien vist, van venir :) ja només li falta a la sònia... però el millor de tot és que l'oriol, que només té 13 anys i no pot entrar a les sales on toquen normalment, aquí al vermell si que va poder venir, i li van agradar mooolt! :D

4 comentaris:

TINA ha dit...

Lauri!!! quan anirem a pedalar??? Puigcerdà-La Creueta-Castellar de n'Hug- Campdevànol- COllada i PuigcerdÀ.... Que ja toca algun dia!!! així recordarem vells temps

Unknown ha dit...

ostres jo en unes setmanes tinc festa podriem quedar i jo tb vinc!!

Carol ha dit...

Això de Jos no ho entenc soc la carol!!!jiji..

laura ha dit...

què tina! vosl que vingui amb el cotxe per fer-te l'assistència? jajaja! jo no se pas si ho puc afrontar això atra mateix! però ho puc provar eh! això si!
la setmana vinent tinc festa! :)

carol! estava a punt de preguntar "jos, qui coll--- ets?" jejeje! a veure quan tinguis festa muntem algo! :)