dissabte, de juny 19, 2010

la volta de gargallà en bici, amb la laia :)

amb màniga llarga i pirates! al més de juny, brrr! la laia anava un pèl més desabrigada, però amb la pell de gallina. quin rotllo aquest any, quin fred!
però bé, el cas és que per pedalar feia bona temperatura, no ens podiem queixar... hem fet la volta de gargallà (berga - avià - l'espunyola - montmajor - gargallà - sorba - navès - montmajor - l'espunyola - avià - berga) 55 km.
al final, per si de cas no ens voliem dutxar, s'ha ficat a ploure de valent, des d'avià fins a casa hem pedalat sota la pluja, i hem arribat ben xopes... això sí, una dutxa obligada amb aigüeta calentona ho soluciona tot :)


5 comentaris:

TINA ha dit...

Ah! com que entrenant d'amagat!! eh!???

Alba ha dit...

Eiiii, vaig estar a punt de venir... però em vaig llevar a les... (millor no ho digui). Suposo que necessitava dormirrrrr. PTNS!!!

TINA ha dit...

Estic a Girona aquesta setmana, potser el dijous podríem quedar per fer bici; però estic pendent de que m'acceptint l'inscripció a una cursa que fan el dissabte a Andorra, i si fos que si, el dijous piano-piano!!
Sinó gas a fondo a fer quilómetres!!
Aviat ja no ens coneixarem!

annna ha dit...

Eiiiii, quin xange de look general al blog!
no es vola, canvi d'imatge, doncs ho trobo molt bé i m'agrada molt! by Laura.

Ja et dirè que jo només de llegir el q feu ja em canso xo aixo no es pas nou per tu.
Q continuis tant be amb tot i fins aviat

Molts petonts!

laura ha dit...

ei annna, me n'alegro de que t'agradi :)
molts petons wapa!