divendres, de juny 11, 2010

ja no fumo! :D

i no fumava gaire... però des de fa un any i mig, o un pelet més, que faig algun cigarret als vespres. alguns dies 2, alguns dies 4, alguns dies 6, alguns dies 0, però algun dia, quan surto a la nit, puc arribar a mig paquet! i ja fa dies que pensava que millor que ho deixès, perquè no val la pena enganxar-s'hi, oi?
bé, avui és el 6è dia que no fumo cap piti! l'ultim va ser en el concert fraizer de dissabte a manresa... i ho porto bé, només quan vaig a fer la birra trobo que em vindria de gust una mica de fum, jejeje!
demà tinc la prova de foc, concertillo a barna, fraizer a la sala begood, ai ai ai! en realitat és per això que estic fent aquest post, per sentir-me una mica més compromesa amb aquesta decisió, sembla que si ho escric i ho faig públic, ho podré mantanir més fàcilment, això espero!


6 comentaris:

MARIA ha dit...

ànims lauri TU PUEDES!!!!!!
bsito!!!

Alba ha dit...

Què wapa? com ha anat? jo, ja saps, que aposto per tu! Ptns!!!

TINA ha dit...

no m'ho acabo de creure!!! arrugar el paquet de tabac????????????????
a veure si ho compleixes que després no podrem fer tirada llarga amb les boniques!!

laura ha dit...

bé, noies! moltes gràcies a les tres :)
us he de dir que segueixo sense fumar, i després de haver passat la nit d'ahir, amb el concert de fraizer i tal... crec que ja està superat! :)
petonets a totes, wapis!

Judit ha dit...

Et felicito per deixar de fumar.... i m'agrada molt la foto d'aquest post... petonets

laura ha dit...

ju!! gràcies wapi, i que consti que encara segueixo sense fum!! mua!!