dilluns, de gener 05, 2009

ja n'hi ha prou de fer el manta !

no és que no estigui entrenant... la veritat és que déu ni do el que vaig fent, però tinc la sensació que estic fent-ho sense cap mena de rigor. sempre he anat fent deixant-me guiar per les sensacions, però ara, amb això de la marató, sé que he de ser una mica rigurosa, i els últims dies vaig fent el mínim per mantenir, però no n'hi ha prou, ja ho sé!
entre el fred que fa, les festes de nadal, els horaris tant desorganitzars que faig a la feina, un costipat que no acaba de sortir però tampoc acaba de marxar... i tot plegat... em trobo una mica desmotivada; el cas és que, per exemple, fa tres setmanes que no corro cap sessió de més d'una hora! a dos mesos de la marató! brrrr!
aquesta setmana, tot i que treballo de matins, m'he de posar les piles, si no, no hi haurà res a fer :s avui dilluns ja he començat bé, la meva coach particular (l'alba, jejeje!) ha vingut a córrer amb mi, després de fer les seves sèries de pro, i al principi m'ha deixat fer al meu ritmillo adormidet, però al final m'ha fet apretar una mica, m'ha anat molt bé! ara a veure si aquesta setmana l'encaro més bé i faig unes sessions com déu mana ;)

3 comentaris:

Alba ha dit...

Sí sí sí, sessions de qualitat!!! sessions de força-resistència!!! exacte!!! així així, mentalitzant-te que queden menys de 8 setmanes... (no és per fotre pressing, eh?). Vinga, a fotre-li canya! Bons entrenaments!

annna ha dit...

Ondia Alba, sort q no li fots "pressing....",jajajajajaj!!!!vaja dues una per l'altra el nivell de "pressing" pot ser total!
Vinga Laura, que queden buit weeks only!!!!!!! Si jo et puc ajudar en algo ja ho saps, eh!!!! tema entrenaments com a coach, xq no serviria x gaire res mes!!!

laura ha dit...

ai ai ai quins nervits!! jajaja!

alba, em motives de p-mare! gràcies!

i tu anna igual! sempre allà deixant-nos pels núvols! moltes gràcies tb!