dilluns, de gener 12, 2009

mountain ski by the moonlight

amb aquesta lluna plena i el cel serè com hi havia avui... mmmmm :) quin gust anar a fer esqui de muntanya al vespre!!
ara feia molts dies que no veia la gemma, i l'altre dia em va dir que havia quedat per avui amb alguns amics per anar a fer una tossa al vespre, aprofitant que hi hauria lluna gairebé plena. "per si et ve de gust", em va dir; i no m'ho vaig pensar dues vegades, li vaig dir que si :) en part per ganes de veure-la a ella, i també perquè ja que aquest any no estic esquiant gaire, em motiva molt fer-ho en aquestes ocasions que són una mica especials.
a les vuit sortiem de coma oriola, quina rasca que hi feia!!!! el termòmetre del cotxe em marcava 4 graus negatius i ventava una miqueta, brrrrr!! però, sorprenentment, a dalt no feia ni una gota de vent, a més hi havia una inversió tèrmica de nassos i s'estava molt millor al cim que a l'aparcament :D bé, qui estava súper bé tant a dalt com a baix, ja us ho podeu imaginar, era en gel, ell pla que no té fred! quan hem acabat, el termòmetre ja marcava 5.5 negatius.
hem pujat que no me n'he ni adonat, quan hi he parat atenció ja érem a dalt! i és que després de tants dies sense veure'ns, quan la gemma i jo ens hem posat a xerrar... què us he de dir! jejeje!
hi havia una bona colla de gent coneguda; per cert, aprofito per saludar en ricard de la seu, que si no m'ha enredat, segurament llegirà aquest post ;)

2 comentaris:

Ricard ha dit...

Ostia això si que és efectivitat...tu si que tens el blog al dia! És cert que ha estat una nit molt agradable, però heu marxat massa aviat que al Niu ens em fet un fart de riure!

Seguiré el teu blog com fins ara, cuida't i una abraçada!

laura ha dit...

ei ricard! veig que tu també estàs a la guait! jejeje! va ser guai coincidir allà dalt, la propera vegada ja miraré de pujar sense pressa i no perdre'm el cafetonet i "el fart de riure" del niu :)
una abraçada x tu tb!