divendres, de gener 09, 2009

per qui no vol caldo... dues tasses! :)

les setmanes que treballo al matí, realment he de fer un esforç per sortir a córrer per la tarda, perquè estic bastant cansada... i aquesta setmana especialment, ja que no estic anant a dormir tant aviat com acostumo a fer :p
a sobre amb aquest temps que fa! si em va semblar dur anar a córrer ahir i abans d'ahir amb el fred que feia (molt molt fred), i els camis plens de neu i/o enfangats... avui, quan he plegat de treballar i he pogut anar amb el gel a pedret per fer els quilometrets que tocaven, s'ha posat a ploure! i amb només 3 celsius a l'ambient... grrrrrr!!
però el que costa és posar-s'hi, un cop engegues ja està! a més, sempre podria ser pitjor! podrien haver-se'm encetat els peus, tant molls que els duia, i no ha estat així :)
he corregut 1hora i 15minuts, i m'he trobat bé! ahir 45minuts i vaig anar cansada (suposo que per culpa de la sessió d'abans d'ahir).
sol solet vine'm a veure vine'm a veure! sol solet vine'm a veure que tinc fred!!!!! jajajaja!!

1 comentari:

annna ha dit...

Si, tens raó, amb lo del meu caracter al bloc, primera q no se com tancar-ho i he dubtat en deixaar-ho o no des del 1 dia....ja veus quina capacitat de decisió... he anat traient coses i acabaré, suposo que ho traure tot!
Del tema sport: no comments! ets una crakc!
:) bye