diumenge, de gener 18, 2009

la carol ve de visitaaaaaa :)

la setmana de festa sempre mola :D me l'he pres bastant de relax, córrer cada dia, llevar-me sense despertador, sortir a fer el gotet... com ha de ser! no?
aquest cap de setmana he estat super feliç! ha vingut la carol a visitar-me i hem rigut molt, com sempre, jejeje! hem fet de tot: de compres al carrer major, córrer a pedret, soparet a la menta, una mica de festa...
ara no ens vèiem des de la mitja marató de mataró, i tot i que parlem unes 5 hores setmanals per telèfon no és el mateix, ja tenia ganes de veure-la.
a la foto se'ns veu que vam sopar bé, oi? ai ai ai aquests coulants de xoco, mmmmmm!!



avui em pensava que podria volar, a més, han pujat a berga en bernat i la maite i el dia pintava bé. però quan hem estat allà, res de res, el vent no s'ha enrotllat i hem hagut d'optar per l'activitat de reserva: entaular-se a dinar! com a cosa positiva, però, us he de dir, que el gel avui ha passat una prova de foc, últimament es porta molt bé, però no el deixo lliure gaire, només quan vaig a córrer perquè ell em segueix. doncs bé, avui a l'aterratge d'espais l'he deixat porular i no ha marxat cap a berga!! s'estava allà amb mi, prop del meu cotxe... a veure si l'aconseguim civilitzar una mica aquest pelut orellut :)
i per la tarda, de premi, hem fet un ca-co amb el gel, hem pujat a queralt. encara hi ha força neu! a la part de darrera, al camí de les aigües, s'ho ha passat teta! :D

3 comentaris:

Alba ha dit...

Mmmmmmmmmm.... en vull un altre! (de coulant, eh?)

annna ha dit...

Quenns, d'això se'n diu un finde complert, complert, eh! i amb cirereta, bé entenguis x cirereta: coulant de xoco!!!mmmmmmmmm
Heu fet de tot, inclòs anar de festa...m'agrada molt, anem normalitzan-nos, ara que jo desnormalitzo la meva!!!!! té pebrots el tema....!!!!!

:) ;)D

laura ha dit...

ei nenes! veig que només penseu en la xocolata eh... :D

alba, tu ja en vas menjar un com jo dissabte, mmmmmmmm... haurem de repetir!

i tu anna! la propera vegada que anem a sopar, ja ho saps! si no vens mira què et perds ;)

petons!