dijous, de gener 22, 2009

vinga bunika, q avui engeguem la temporada tu i jo!!

la bunika és la meva bici de carretera :) la vaig estrenar l'any passat, al març, desseguida que vaig poder pujar-m'hi després de la lesió al braç... perquè resulta que l'havia demanat al novembre i em va arribar al febrer, just quan tenia el braç enguixat! aquelles coses de la llei de murphy! jejeje!
amb això del mal de peus i que treballo de nits... avui la solució era agafar la bici, i la veritat és que quan he arribat a casa duia un somriure d'orella a orella típic en mi quan surto a pedalar! de vegades se m'oblida, a l'hivern, quan fa temps que no pedalo, però la veritat és que la bici m'apassiona! m'encanta!
he anat a cesseres i prou, m'han sortit 27 quilòmetres, no és gaire però per començar ja està bé :) i això que avui encara feia massa fred, sobretot tenint en compte que aquest any estic molt i molt flor amb aquest tema, brrrrrr! anirem fent així, tiradetes curtes que no tingui gaire temps de congelar-me :D i així quan comenci a fer bo ja podré fer aquelles rutes llargues de per aquí que m'encanten...