dimecres, de gener 21, 2009

pobres peuets meus... :(



mai no he entès allò de "tenir els ous pelats de tant fer alguna cosa", però si diem "tenir els ditets del peu pelats i adolorits de tant córrer"... això si que té sentit per a mi ara! estic patint mal de dits últimament, primer era només superficialment, la pell, suposo que és súpernormal; però és que ara, ja fa més d'una setmana, que em fan mal els tendons dels dits dels peus!! he parlat amb algú que hi entèn, i sembla molt probable que sigui un principi de tendinitis... :s ai ai ai!! espero que ho poguem solucionar aviat això!
suposo que he de fer algun canvi, de moment canviaré les bambes, i potser començaré a fer altres coses (bici i esquí de muntanya), i córrer menys dies a la setmana... no ho sé, ja ho veurem! si això és suficient guai! i si no, hauré d'anar al fisio i espero que no em digui aquella paraula tant odiosa: repòs, grrrrr!
de moment, avui, per fer-ho bé, he corregut 2 horetes!! si si, mai havia corregut tant :D estic contenta!

2 comentaris:

suserra ha dit...

Com no vols que et surtin pupes als peus bestiaaaaaa si corres dues hores no se com pots llevar-te al mati, ja estic esperant que diguis dues i mitja d`aqui als guiness´´ noticia diari ´´ una super dona corre sense parar 1000 hores , acompanyada d`un super gos anomenat gel que li portava el menjar i l`aigua...ja ja ja

laura ha dit...

ei susanna! ets una mica molt exagerada eh!! :D
moltes gràcies pel comment, i records del gelitu ;)