dimarts, de desembre 02, 2008

el gel se'n va de colònies :)



me l'estimo amb bogeria, potser per això he sigut tant permisiva amb ell. el cas és que en gel és un gos amb una gran personalitat, si és que es pot dir així. és súper independent i molt carismàtic. va per tot arreu i allà on és sempre fa amics, i es fa entendre la mar de bé!
al final, tot això, però, ens ha portat a una situació un pèl problemàtica. ja fa temps que té el costum de porular lliurement per berga, i no ha fet mai cap trastada, però al final la policia local m'ha tocat el crostó! m'han dit que la propera vegada que se'l trobin em faran una denúncia, i és que segons les ordenances municipals no es pot tenir un gos circulant lliure per la ciutat... ni tant sols sent un gos tant benparit com el gel... :(
per això ja fa uns deu dies que no el puc deixar sense lligar ni un moment! quin estrés! tant acostumat com està a ser lliure! a casa se m'ha estressat molt, ara només va sense lligar quan a anem a córrer a cal rosal, però totes les estones que s'està a casa es posa molt nerviós.
la setmana passada vaig provar de deixar-lo a casa d'una companya, la susanna, que viu en una casa amb terreny, prop de manresa... però la va liar en menys de dotze hores... jajaja!! va trobar la manera de soritr del terreny i li ho va ensenyar al gos d'ella, el nevat... bé, el cas és que el vaig tornar a pujar a casa.
avui, hem anat a casa de la mireia de capolat (que ja no viu a capolat), a lles de cerdanya. està nevat i crec que estarà molt bé, almenys per uns dies.
he de trobar una solució, però no és tant fàcil! em sap molt de greu no poder fer com haviem fet fins ara, el gel estant-se a casa, a can ballús, a espais, i fent les seves rutes per berga... i tots la mar de feliços!! grrrr!! quin rotllo això, ara!!
de moment epero que a lles s'ho passi bé els dies que s'hi estigui, i que no em trobi molt a faltar, l'aniré a veure la setmana vinent, que tinc festa.

4 comentaris:

annna ha dit...

Laureta, lamentablement encara que alguns no cedim a les normes políticament establertes que se suposa que són les "correctes", ens trobem amb això: un gos que genètic ament és super-independent s'ha de quedar lligat mirant la vida passar. A tu no t¡agradaria, a mi tampoc x tant a ell menys. A Lles amb la Mireia,q ja es coneixen de fa temps, i am bla neu, s'ho passarà bomba i com a molt pot anar a parar a Estana, per dir algo!!! que tampoc és que sigui les Rambles!!!! Don't worry, be happy! my honnye!!! i ell encara més! : )

Carol ha dit...

segur que el gel esta bé allà quin rotllo aquests PL's!!!!
petons

Judit ha dit...

Ostia!!! Em sap molt greu això del gel. Quina Merda!!!

laura ha dit...

si nenes!! el gel allà s'hi troba molt bé, i la mireia el cuida molt, però jo el trobo a faltar :(
gràcies a totes tres pels "ànimus", jejeje ;)