dimarts, de desembre 16, 2008

i don't like winter anymore ! ! !

la setmana passada va ser molt light a nivell d'entrenament físic, m'havia de recuperar de la mitja de mataró, suposo! vaig sortir a córrer només tres dies :S
el cap de setmana m'ha passat volant... dijous soparet a manresa amb companys de curro i de festa al sielu, divendres soparet a berga i a dormir aviat, dissabte de festa per barna i... ja ha passat la setmana de festa, diumenge al vespre a treballar i aquesta setmana, tota sencera de nits :(
se'm fa dur treballar de nits, llavors dormir durant el matí i a la tarda anar a córrer desseguida, abans no es faci fosc, i amb aquest fred, brrrr! ahir i avui he sortit a córrer una hora però poc motivada; ei! no passa res, ha d'haver-hi dies de tot!
normalment m'agrada l'hivern, els esports de neu, la sensació de fred a la cara; de fet, un dia perfecte per a mi sempre ha sigut un dia de sol amb fred, mmmm! aquella sensació de fred a la cara i l'energia del sol... mola! però aquest any, no sé què em passa que ja no vull més hivern, ja en tinc prou, no m'agrdada el fred per anar a córrer, ni per anar a treballar, ni per res... bé, si, per una cosa: per vestir-me, m'agrada més la roba d'hivern que la d'estiu :)
no sé si això deu ser una cosa passatgera i quan me n'adoni ja hauré tornat a la normalitat (la meva normalitat, vull dir) i em tornarà a agradar l'hivern.
crec que també hi fa molt el fet que aquest any no estic molt esquiadora... a veure si vaig a fer esquí de muntanya algun dia d'aquests i em motivo ;) i si no, sempre queda l'esperança, aviat arribarà la primavera!